2013 m. gruodžio 29 d., sekmadienis

Žydinčios šlepetės "Violeta / Blooming slippers "Violeta"


Žiemos šventės įsuko mane į malonių rūpesčių svaigulį. Dar šiais metais reikia aplankyti seniai matytus draugus, baigti pakuoti dovanas, išsikelti naujus tikslus ateinantiems metams. Kiekvienų metų gruodžio mėnuo man padovanoja nemažai staigmenų. Pati didžiausia iš jų – šiemet kieme žaliuojanti žolė. Puikiai žinau, kad ne mano vienos kieme tokios gamtos išdaigos. Mano brolis Marius prasitarė, kad prieš porą dienų jam teko išsitraukti "žiemos miegui" supakuotą žolepjovę ir nupjauti kieme veją.
Tokios gamtos išdaigos įkvėpia mane žaliems darbams. 
 I was screwed in to the dizziness of sweet troubles during the Winter holidays . This year still I have to visit old friends, to pack all presents, and to think about next years objectives and intentions. Every year in December I get many surprises. Green grass in our yard was the biggest surprise this year. I know very well that not only in my yard dear nature is playing such tricks this year. My brother Marius told me that several days ago he even had to use a lawn-mower in his yard. Such tricks of nature inspires me to make "green work".




1 komentaras: